Friluftskole uke 26 - Påmelding til sommerens beste uke

Friluftsskolen i Hattfjelldal 3. til 7. klasse

Mandag til onsdag:

• Oppmøte kl. 09.00 ved Hattfjelldalshallen,  avslutning kl. 15.00 ved Hattfjelldalshallen
  • Deltakeren må møte med klær etter vær. En sekk med skifte, mat og drikke må de ha med seg hver dag.

Torsdag til fredag:

• oppmøte kl. 12.00 på overnattingstedet. ( Beskjed om hvor kommer ved start.)
  • Fredag avslutning og henting kl. 12.00 på overnattingsstedet.

I løpet av Friluftsskolen får deltakerne prøve en rekke friluftsaktiviteter som tilpasses stedet de blir arrangert og været vi får. Friluftsskolen gjennomføres ute slik at deltakerne må ha med klær og skotøy tilpasset været, de må også ha med seg matpakke og drikke hver dag.

På overnattingene ligger de i lavvo eller telt sammen med andre deltakere.

Vi lærer å lage bål, klyve ved, førstehjelp, lage mat på bål, lage leirplass, sporløs ferdes, allemannsretten, kart og kompass. Vi får mange nye venner på kryss av kommune og bygrenser, vi lærer oss mange nye morsomme og spennende aktiviteter.

Målet med en Friluftsskole er å ha det gøy, mestre nye ting og gjøre noe sammen med jevnaldre i løpet av sommerferien.

Les mer her / Meld deg på her

For spørsmål kontakt: