Påskjønnelse til kommunalt ansatte

Britt Tustervatn (t.v.), Wenke Valen og Britt B. Petersen fikk påskjønnelse fra Ordfører Harald Lie for lang og tro tjeneste i Hattfjelldal kommune.

Britt Tustervatn mottok medalje for lang og tro tjeneste i Hattfjelldal kommune gjennom 30 år. Medaljen tildeles av Det Kongelige Selskap for Norges Vel.
Wenke Valen og Britt Blaunfeldt Petersen mottok gullklokke for lang og tro tjeneste i Hattfjelldal kommune gjennom 25 år.

Gry Iversen har også gjort seg fortjent til medaljen for 30 år i Hattfjelldal kommune, men hun var ikke tilstede under utdelingen, og vil få den tildelt på et senere tidspunkt.
Ingrid Lise Heggli og Monika Tjolmen har gjort seg fortjent til gullklokke for 25 år i Hattfjelldal kommune, men de var heller ikke tilstede under utdelingen, og vil få klokken tildelt på et senere tidspunkt.

Påskjønnelsen skjedde under kommunestyrets middag ved Hattfjelldal hotell, etter kommunestyremøte 16.02.2022. Vanligvis pleier denne overrekkelsen å skje ved kommunestyrets juleavslutning, men den ble på grunn av restriksjonene i desember 2021 flyttet til dette møte.