RiverNorth inviterer barn og ungdom i alderen 6-13 år og 14 - 19 år til å være med på elva i sommer!

Plassene er forbeholdt barn fra Grane og Hattfjelldal kommuner, som sponser initiativet for sine innbyggere. Tilbudet er gratis, men det er begrenset med plasser.  Tilbudet er et lavterskeltilbud og man trenger ikke å være med hver gang.

I år har vi Sommerskole på elva i følgende uke for barn: uke 26, 27, 31 og 32, og for ungdom i uke 26 og 32. Barnegruppa rafter på tirsdager, og ungdomsgruppa på torsdager. Oppmøtetidspunkt er kl 10. 00, på raftingbasen vår på Grane bygdetun.

Vi har alt av utstyr som trengs, og sørger for transport til og fra elva.

Påmelding er bindende, og man plikter å melde fra senest dagen før om barnet/barna ikke kan være med. Ved stor interesse lager vi en venteliste.

• Påmelding på e-post til: mail@rivernorth.no
  • Navn på barnet
  • Alder
  • Hvilken kommune man bor i
  • Eventuelle helsemessige utfordringer
  • Navn og telefonnummer til en foresatt

Annen relevant informasjon:

Barna må ha med seg tynne ullklær og tynne ullsokker, håndkle, og joggesko som kan bli våte. Unngå å bruke t-skjorter, boxere, sokker av bomull, da dette blir veldig kaldt når det er vått. Alle må ha med seg TØRT skift til etter turen. Det er også lurt å ta med litt mat og drikke som kan spises før eller etter turen.

Foresatte må være tilstede ved skifting til utstyr, da det gjerne blir hektisk for guidene våre å skulle hjelpe alle barna på en gang.

Hvis det er stor pågang, og fordi vi ikke har et tilbud gjennom hele ferien i år, forbeholder vi oss retten til å balansere påmeldingen, slik at alle som vil får prøve i løpet av sommeren.

RiverNorth AS

Grane Bygdetun